Let Me Go, Bro
S4, E17: The Huangs are pleasantly surprised to find that Eddie has been awarded a spot in the Honor Society, but Evan is particularly bothered by the news. Meanwhile, Jessica receives a note from her book editor to improve her cop dialogue and signs up for a ride-along to better her writing. Then, on St. Patrick’s Day, Matthew Chestnut doesn’t have the luck of the Irish on his side when Louis receives orders from Kenny Rogers to fire him.