Let the Rivalries Begin
Сезон 1, серия 1: Texas is a car flipping goldmine; there are more salvage vehicles in Texas than anywhere else in the world. We follow several salvage crews begin rivalries at the auction as battle over a 1964 Thunderbird, 2002 Nissan Xterra, and a 1955 Ford Fairlane.