Сезон 4, серия 9: Professor Pyg continues to torment Gotham City, involving Jim Gordon whenever possible. Sofia and Penguin get ready for a fundraiser for the orphanage, but things don’t go as planned when Professor Pyg shows up as the chef. Meanwhile, Bruce’s partying gets in the way of his relationship with Alfred.