S1, E6: Production begins on the Eizouken's new robot anime, and improving on their last work means expanding the club's reach. Asakusa struggles to convey her instructions to the art club, who are going to help with the backgrounds this time around, while a run-in with the student council puts a prospective new ally in Kanamori's sights.