Let's Doo-Wop It Again
S6, E13: When the founder of "Right Now", Santa Barbara's oldest at-risk youth program, is shot and almost killed, Shawn, Gus and a few members of Gus's a capella group from college investigate to find the culprit. Guest starring Mekhi Phifer, Jaleel White, Cheech Marin, and Kristy Swanson.