Let's Get It Ahn
S2, E13: A world-class counterfeiter witness - whose girlfriend's infidelity moved her to confess - is suspect in the murder of another "friend", where even the clues seem forged, until Mary and Marshall realize they may be hiding a witness from the government itself.