Let's Get It On
S2, E5: Coach Taylor (Kyle Chandler) returns to Dillon, Texas as a head coach but it will not be an easy homecoming. He has to deal with a divided team, led by the conflict between quarterback, Matt Saracen, (Zach Gilford) and star running back, Smash Williams (Gaius Charles). Meanwhile, Tim Riggins (Taylor Kitsch) turns to Lyla (Minka Kelly) for help in changing Jason Street's (Scott Porter) mind about experimental surgery. Also, Landry (Jesse Plemons) finds out that the only thing he does actually control in his life is football.