Farmer Wants a Wife Let's Go Camping
S3, E7: Tension rises after the arrival of a few new ladies chosen by the farmer's moms the week prior; the farmers and the ladies travel to Texas for a group camping getaway; the farmers must choose one special lady to take on their final solo date.