Let's go for the record and more
시즌 1, 에피소드 102: Taylor has a skateboard competition and wants to break the lap record. All her VIP Pets friends are there to cheer her on, but... something goes wrong! Will the VIP Pets be able to find a solution? Will Taylor be able to beat the record?