Let's Kill Hitler
S6, E8: In the desperate search for Melody Pond, the TARDIS crash lands in 1930’s Berlin, bringing the Doctor face to face with the greatest war criminal in the Universe. And Hitler. The Doctor must teach his adversaries that time travel has responsibilities - and in so doing, learns a harsh lesson in the cruellest warfare of all.