Let's Start Our Quiet Life Together
S1, E3: Red and Rit's partnership begins. Red explains how Blessings works to Tanta and his friend. Rit helps try to get Red's new concoction approved. Red tries a new product to boost sales. Some of the Heroes' party have second thoughts about Gideon leaving.