Let's Stick Together
S1, E4: Resolved to get back to work, the Capellins and Binarelli decide to coach their foreman so he doesn't burn out. Dimitri is wondering about his sexuality while Julie is setting up a plan to enroll the girls in a public high school. Fleur joins Antoine in his village to help him make his lie more credible...