Letters
S1, E4: Christiane leaves Berlin to spend the summer on her grandparent's farm, where life feels innocent and idyllic, but she is hurt that Benno doesn't write to her as he had promised. In Berlin, Stella and Babsi give up on their dysfunctional families and make a sordid deal with an older man for shelter, while Benno and Michi spiral into new lows at Bahnhof Zoo to support their growing addiction.