Letting It Go
S3, E4: The violent murder of an alleged rapist gives the squad the emotional task of questioning possible suspects. Meanwhile, when Rusty catches his mother (recurring guest star EVER CARRADINE) in a lie, he begins to question her motives. Recurring guest star Ransford Doherty appears as Kendall.