Leverage
S2, E8: Humans and mermaids come together to enact an eco-terrorism attack plan to stop the oil company, but their efforts are not without losses. Cami enacts revenge on her mother's murderer. Facing an uncertain future Ben, Maddie and Ryn come together in a romantic farewell.