Leviathan Smiles
시즌 3, 에피소드 8: The Pioneer edition featuring Bullock's letter is published, raising concerns about Hearst's response. Erstwhile lawman Wyatt Earp and his brother Morgan ride into town, having defended, ostensibly, an incoming stagecoach against sabotage that marks them heroes. Maintaining that they intend to work on a timber lease won in a card game, some question the brothers' actual motives. Langrishe grants Chesterton a curtain call, and offers to perform long-term therapy on Hearst's chronic aching back. Fields' departure is delayed by an injury at the livery to Steve the Drunk.