Liam Tries Using Magic For the First Time
S1, E1: Liam is an office worker in another world and does not know how he got there. In this new realm, he takes over the body of Liam, the fifth son of a noble family that's about to lose its status, although that doesn't concern him. In this world, magic exists, and he can learn to wield it.