Liars, Guns and Money, Pt. 1: A Not So Simple Plan
S2, E19: D'Argo finally gets a lead on his son, Jothee. He will do anything to get him back, but Jothee will be sold as a slave. They need a lot of money to buy Jothee's freedom. The crew will steal from a depository to get the money they need to free Jothee. Stark, back from the dead, is the author of the plan.