Liberty
S3, E1: In the third season premiere, The Machine resumes giving Finch its “irrelevant” numbers for people in danger, which include a U.S. naval officer in town for Fleet Week. However, with so many sailors flooding the streets of New York City, finding the officer in time presents an even bigger challenge for Reese and Shaw. Meanwhile, Carter has been demoted to a patrol officer as a result of her being set up by the corrupt police crime organization HR, and sets a plan in motion to eradicate them for good. Also, Root tests the boundaries of her new asylum surroundings.