License to Till
S6, E15: When Steve has trouble crossing over into the “cool kids” social circle, Klaus and Roger place their bets to see how quickly Roger can make him cool. Everything they try backfires until Steve becomes the in-crowds designated driver. Meanwhile, Stan and Francine take turns pranking each other.