Lickety Split
S3, E29: When a mysterious electrical storm downs the Omni-Copter at the Equator, Team Tennyson soon discovers Solar & Polar are behind it, but when Ben accidentally combines the two into a more powerful Uni-Twin, our hero must think fast if he is going to save the planet!