Lie, Cheat, Steal, Kill
S2, E6: Magnum must help his defense attorney girlfriend, Abby Miller (guest star Brooke Lyons), when she realizes that the client she successfully defended in a murder trial is actually guilty. Also, TC confronts Kamekona (HAWAII FIVE-0's Taylor Wily) about stealing his helicopter business.