Liege Lord
S1, E17: When Mary learns of a secret clause in her marriage contract that her mother, Marie de Guise and Queen Catherine orchestrated, Mary and Francis embark on a dangerous plan to turn Scotland against her mother, and Mary gets her first taste of power as the Queen of Scots.