Lies That Bind
시즌 2, 에피소드 12: We pick up right where we left off with Clark levitating in front of Lana. Meanwhile, Jordan and Jonathan question whether Lois and Clark are telling them the complete story. Lastly, Natalie tries her best to get Sarah to acknowledge Jordan.