Life After Death
Сезон 5, серия 4: Brandon wins the election, but Josh's death hangs heavy on him. Alex tells Brandon he's contesting the election, using Josh's death as leverage to unseat Brandon. Meanwhile, Donna finally meets a man that makes her forget David.