Life After Death
S2, E10: How does one grieve and move on from a terrible loss? Everyone's process is different. Dani's shocking death at the hands of Parish leaves Rosen and the team grasping for lifelines. Presented with his toughest emotional challenge, Rosen struggles to find a way through her grief, hiding behind his usual reserve.