Lifegivers
S1, E2: When it comes to the insect apocalypse, honeybees get all the buzz. But there are thousands of species of wild bees, as well as moths and butterflies that play a crucial role in keeping the fields and forests fruitful. Explore the diversity of the world’s pollinators, discovering their extraordinary life cycles that defy the imagination.