Lifeline
S1, E8: An overseas call for help from the daughter of McCall's deceased CIA mentor forces McCall, Mel and Harry to work remotely to aid the conflict journalist as she's pursued by a hit squad in France. Also, Aunt Vi becomes suspicious when McCall skips out on another family night for work.