Lift Each Other
Сезон 5, серия 7: It's a family reunion when Dawson (Monica Raymund) and Antonio's (guest star Jon Seda) mother and father come to Chicago for their big anniversary party, but things quickly turn south. When a deep secret comes to the surface involving his stepson James (guest star Juan Lozada), Chief Boden (Eamonn Walker) decides to take matters into his own hands. Meanwhile, Casey (Jesse Spencer) tries to save a young boy during a harrowing call to a warehouse and Otis (Joe Minoso) and Kidd (Miranda Rae Mayo) become competitive at the mud hundred race.