Light Duty
S3, E8: Abishola and Kemi take a directionless Christina to see a Yoruba priest, where she learns that her toxic relationship with her mother may be stifling her growth. Also, Bob deals with the fallout of promoting Kofo over Goodwin when Goodwin has a panic attack at work.