Light in Darkness
S3, E1: EMPIRE picks up exactly where Season Two ended – Hakeem left at the altar, Lucious and Anika married and Anika and Rhonda fighting on the roof – until someone falls. Also, Lucious pursues his music legacy with his streaming service, while clashing with his half-brother, Tariq (Morocco Omari), who is leading a federal task force investigating him.