Lighthouse of the Rising Sun
S4, E14: A solar storm knocks out power in Los Angeles, and Team Scorpion must help a teen pilot and his girlfriend who are lost over the Pacific without navigation or radio contact. Also, during the crisis, Walter must look after a group of Ralph's classmates, and Cabe tries to tell Allie finally that he loves her.