An American Murder Mystery: The Staircase Lightning Strikes Twice
S1, E2: Investigators are stunned to discover that sixteen years ago, Michael Peterson's good friend Liz Ratliff also died at the bottom of a staircase, lying in a pool of blood. The trial begins and experts battle over the interpretation of blood spatter.