Lights Don't Run on Loyalty
S1, E2: As Daniel pursues Shaw, Station Chief Steven Frost, Valerie Edwards and Robert Kirsch gather intelligence on a Georgian Islamic radical in order to avoid an extraordinary rendition by Langley.