시즌 1, 에피소드 2: After the strange ceremony, a portal opens for Carmen: a medieval world where old wounds take the shape of a pageant, a competition between women, such as the one she has always lived with her sister. In the meantime, Carmen goes on her first task as a reporter for La Lumbre. The incident and a special request from Sara make her reconsider her next steps.