"Like angels put in Hell by God"
시즌 1, 에피소드 6: Lestat attempts to make amends with Louis. The vampire family decides to live together once more. A surprising action from Lestat leads the family to decide to leave New Orleans, once and for all. In Dubai, Molloy has a shocking realization.