Lil' Smokie
시즌 4, 에피소드 3: Aidan learns there's a new vampire boss in town with ties closer to him than he'd like to admit. Josh's new life proves problematic when he tries to return to his old one, and Sally's newly acquired powers send her to a strange place in time where something horrifying appears to have happened to a mysterious little girl.