Lily of the Valley: Return of Happiness
시즌 1, 에피소드 2: Riri is determined to get Yuyu to agree to be her Schutzengel and find out what changed her, but Yuyu won't even talk to her. Riri works out her feelings as she learns her way around Yurigaoka Academy.