Lily
Сезон 4, серия 20: Emma's potential for darkness is looming over everyone, but when Emma realizes Maleficent’s daughter Lily is in fact her closest friend from her foster care days, she resolves to find Lily and reunite her with her mother. Regina joins forces with Emma and together they set out to track down Lily and to warn Robin about Zelena. However, neither of them is prepared for the harsh realities they'll encounter in the outside world.