Lima, Peru
Сезон 2, серия 1: Fifty-three teams navigate their homemade racers down an obstacle-filled, 400m course in Lima, Peru. Creative chaos is the order of the day as these crazy contestants try to outdo one another in creativity, showmanship, and speed.