S2, E14: Limousines have become more about Bachelorette parties than star-studded premieres, so Adam, Rutledge and Tanner decide it’s time to get some of the glamour back by building their own. To find out which is best, each of them has to transport a celebrity to the Primetime Emmy Awards.