Lincoln
T3, E8: Alan helps Jerry Espenson, whose client stands accused of murdering her ex-girlfriend; Denise copes with Daniel's death in an odd way; tensions between Brad and Jeffrey come to a head; Bethany's mother, Bella, renews her interest in Denny; Claire and Denny represent Lincoln for the murder of Judge Potts; Lincoln takes a peculiar interest in Shirley.