Lindsay's Choice
S1, E6: Lindsay comes to a decision regarding Jonitta and Gabi's altercation, and then decides to bring in two new VIP Hosts to make sure she has assembled the best of the best. New arrival Kailah plants seeds of doubt in Sara's head.