Lisa & Stefano
S4, E6: As the final instant restaurant for group one, South Australian lovebirds Lisa and Stefano will be keen to stay off the bottom of the leader board tonight. But will their simple, relaxed family food be enough to satisfy the foodies around their table tonight? One team is going home tonight - just who will it be?