Lisa VS. Malibu Stacy
S5, E14: Lisa gets upset by the sexism displayed by a talking Malibu Stacy Doll. She tracks down the creator of the doll with the aid of Springfield's biggest Malibu Stacy collector, Mr. Smithers. A new doll is created, modeled on Lisa, but the doll proves unpopular.