S4, E3: An intruder breaks into the Donovan household, forcing the family closer together in unexpected ways. As her 18th Birthday nears, Bridget struggles to maintain her independence, but is pulled back into family dysfunction. In Primm, Mickey schemes to rob a local legend's casino with the help of a lounge singer, an erratic electrician, and a man named Ed. Ray visits Belikov in prison to strike a deal, which leads him to meet an enigmatic art dealer tied to his operation. Meanwhile, with Bunchy and Teresa's baby due at any minute, the pair navigate their marital woes under lockdown.