Little Bots, Big Problems
S1, E6: Under the pretense of caring for nature and continuing his father's dream, Richard recreates an African jungle on Kong Island, kindly giving adorable toy monkeys to all the children. Our heroes will soon discover the toys' true purpose is far from kind.