Little Britain USA 03
S1, E3: The President's meeting with his French counterpart is interrupted by a jealous Sebastian; Vicky Pollard vents during a boot-camp counseling session; a mens' room attendant protests, too much; two redneck hunters, Skip and Chuck, bag some wild game; committed 'homosexualist' Dafyyd Thomas starts up a gays-only club on an NC campus; Harvey helps host David find milk for his breakfast cereal; former astronaut and moonwalker Bing Gordyn fails to impress Sanjit the plumber; Andy is caught shoplifting; Bubbles tries to seduce the cruise-ship captain; transvestite Emily Howard models for an art class.