Little Britain USA 04
S1, E4: Lou and Andy search for a miracle at a Mississippi church; Ellie Grace gets tucked in for the night; Vicky Pollard gets caught smoking at boot camp; a party guest wishes he could forget his waiter's face; Carol Beer teaches an accident victim the importance of planning ahead; a marketer unveils his company's new anal cream; two robbers get the jitters while pulling a bank job; Prime Minister Sebastian exchanges parting gifts with the U.S. President; George and Sandra share some tea in the rain; Connor comes out to his grandmother Mildred; Marjorie Dawes accuses a FatFighters member of cheating; Emily Howard performs an impromptu duet of 'Fields of Gold' with Sting.