Little Britain USA 05
S1, E5: Emily Howard tells all after being arrested; Linda insults a dwarf grad-student at the university; Mark and Tom get a rise out of roughhousing; Vicky Pollard is silenced after a failed-boot camp escape; Ellie Grace prepares for a tonsillectomy with the usual platitudes; a plan is unveiled for 'Starbucks within Starbucks'; a Washington Senator sets the record straight about his rendezvous with a transsexual; two couples on vacation discover they have a lot in common; Linda helps out a 'ladyboy' grad student; Lou and Andy check out the lions at the zoo; Phyllis throws up a brick for Mr. Doggy; cruise-ship nymph Bubbles DeVeer flirts with a Getty heir (Robert Vaughan); Prime Minister Sebastian passes notes to the Prez at the UN.